+45 71 990 977
Gratis transport i hele landet
+2000 afviklede arrangementer
Hvem tager telefonen, når du vil leje DJ til bryllup, fest eller julefrokost? Vores kundeservice sidder klar til at tage telefonen, når du vil leje mobildiskotek eller leje DJ.
Hvad sker der, når du henvender dig og vil leje en DJ?

Vores kunder kommer i kontakt med os, når de vil leje en DJ og finder os på vores hjemmeside. Her er masser af muligheder for at komme i kontakt, bl.a. vores mange kontaktformularer, telefonnummer, e-mail osv.. Uanset hvilken kontakttype, du vælger, så sidder vi altså klar hele dagen til at besvare og hjælpe dig videre.

Når du udfylder vores kontaktformular, så modtager vi med det samme besked om, at en kunde har henvendt sig. Beskeden kommer på vores e-mail og vi kan allesammen se, at der ligger en ubesvaret henvendelse omkring leje af DJ eller leje af mobildiskotek samt hvor i landet, det drejer sig om.

gratis tilbud på leje af DJ. Lej DJ til bryllup og firmafest hos DJ Udlejning. Vi sidder klar til at hjælpe jer med det samme.
Sådan ser vores kontaktformular ud, og desto bedre du kan beskrive din fest, desto lettere har vi ved at sende et godt tilbud på at leje DJ.

Vi håndterer jeres henvendelser i den rækkefølge, de kommer ind. Og det går stærkt. Vi kender til vigtigheden af, at få besvaret vores potentielle kunder i en sådan fart, at de ser vores professionelle måde at håndtere dem på. Vi får også altid topkarakterer af vores kunder, der lejer DJ, for vores hurtige kundeservice.

Når vi besvarer din henvendelse omkring leje af DJ, ser vi allerførst på, hvilket type arrangement, der er tale om. Der er temmelig stor forskel på om du skal leje DJ til bryllup eller et stort mobildiskotek til julefrokost. Både opstillingen vil variere og det vil typen af DJ, der skal afsted på opgaven også. Alle vores DJ’s har nogle festtyper, som de allerhelst vil spille til. Nogle egner sig bedre til firmafester end til bryllupper – det er og bliver den ærlige sandhed.
Når vi har kortlagt den fest, som du gerne vil leje dj til, ud fra festtype og antal gæster, så kigger på dato’en. Nogle dato’er er mere eftertragtede end andre, disse kalder vi “high-profile-dage”. Det er vigtigt, at vi ikke får overbooket, så vi altid har en dygtig DJ til fest og nok udstyr på lager.

DJ Udlejnings kundeservice tager sig af vores kunder, når de ringer eller skriver for at booke en DJ. Lej DJ hos os og få jeres livs aften.
Her ses et udsnit af vores kundeservice, fra højre: Rasmus, Sofie og Theis. De er blandt vores stærke team, der hver dag svarer telefon, mails og sender drøngode tilbud på leje af DJ til vores kunder.

Vi sender dit tilbud på leje af DJ lynhurtigt. Vores priser er lette at gennemskue for vores kunder – ene og alene fordi, at vi også selv har valgt at prissætte vores fester med DJ ret simpelt. Alle vores løsninger indeholder de samme grundelementer af mobildiskotek og musik og derfor foregår det på et plan, hvor alle kan være med.
DJ Udlejning vil være hurtigt – og det vinder vi på!

Når du modtager dit tilbud på at leje DJ til festen, så er prisen markeret, så den er let at få øje på. Hvis der er ydelser, som er et tillæg, eksempelvis noget ekstra lys, som du har forespurgt på, så vil det fremgå sammen med prisen, så du nemt at se, hvad der er tænkt.
Uanset hvad, så er dette kun et tilbud og alle priser vil også senere fremgå, så der ikke er noget at være i tvivl om. Vi skal ikke gemme os bag alt det med småt, når vores kunder lejer DJ eller booker mobildiskotek. Vi skubber alting frem på forsiden, så alle kan gennemskue tilbuddet.

Lej DJ hos os og vær sikker på den aftale, som vi indgår!
DJ udlejning er ikke bare at finde en kunde og sende en DJ afsted. Nej, der er alt det praktiske og administrative bag også. Herudover forventningsafstemningen med kunden, indsamling og opdatering af musikbibliotek og ikke mindst at holde udstyret i ordentlig og pæn stand.
Hovedsagen i dette er, at når du lejer en DJ igennem DJ-Udlejning, så sørger vi for, at vi har alting på det rene. Derfor fremsender vi en Ordrebekræftelse på leje af DJ, når du godkender vores fremsendte tilbud.
Ordrebekræftelsen indeholder alle oplysninger og noter omkring jeres fest, som vi har gjort os indtil videre. Den indeholder også Prisen på DJ, dato, feststed og alle de her lavpraktiske informationer.
Ordrebekræftelsen på leje af DJ indeholder også vores betingelser eller link til samme. Her kan du læse om, at DJ’en skal have adgang til noget at drikke og i nogle tilfælde også noget at spise. Her er kort og godt om vores politik ift. aflysning af festen og hvornår man skal betale for sin DJ. Alt, hvad du kan være i tvivl om, fremgår af vores vilkår.

Vi er altid til at træffe – både telefonisk på 71 990 977, på mail info@lejfesten.dk eller på vores facebookprofil. Vil gemmer os ikke bag computeren og vi vil hjertens gerne tale med jer, hvis der er spørgsmål eller lignende til os. Vores kundeservice glæder sig til at tage imod din henvendelse! 🙂